Subject: Maailmanäitus 2025 Osakas
From: <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", "Liisa Pakosta"
Date: Thu, 3 Oct 2024 17:27:27 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Austatud minister Liisa Pakosta

Pöördun Teie poole sihtasutuse IME (International Mission Estonia
<https://www.missionestonia.com/> ) nimel. Meie sihtasutus on loodud Eesti
ettevõtetele ja organisatsioonidele ühismissioonide korraldamiseks
maailmanäitustele ja teistele üleilmsetele suursündmustele.

Kuna riik eelseisval maailmanäitusel ametlikult Osaka Expol ei osale,
oleme võtnud enda südame asjaks korraldada Osakasse kaks nädala pikkust
missiooni. Missiooniga liitumisest on olnud juttu Eesti Teadusagentuuriga,
teiste ministeeriumidega ning mitmete erialaorganisatsioonidega.

Panen meiliga kaasa kaks missiooniprojekti, mis annavad aimu meie
algsetest plaanidest. Eelkõige olete oodatud maikuu missioonile, mis
haakub Teie valdkonnaga.

Selle kirja eesmärk on Teid meie planeeritavatest missioonidest aegsasti
informeerida ning loota Teie igakülgsele koostööle ning kutsuda üles meie
missioonidega ühinema. Koos EISA-ga planeeritav Eesti äriüritus
maailmanäitusel vajaks teemanädala valdkonna ministri kohalolekut ning
ettevõtete toetamist teistel sündmustel ja kohtumistel. Eesti digiminister
võiks olla üheks esinejaks digivaldkonna kõrgetasemelisel rahvusvahelisel
konverentsil, mida korraldaja on planeerimas.

Soovin Teile kõike head!

Andres Kask

Juhatuse liige

+372 5016508

 <http://missionestonia.com/>